pici fiamnak

Szia Mindenki!Ádám Vilmos vagyok 2007.március 6-án reggel 6:33-kor 4760g és 60cm-rel érkeztem erre a világra,azóta is csak növök és hizok!Nagyon boldog és kiegyensúlyozott baba vagyok,szüleim,nagyszüleim és testvéreim szeme fénye!Gyere és nézd meg Te is!

Vilcsi ennyi idős:

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Tik-Tak

Utolsó kommentek

  • Lilla, Dorka es Eszter: Akkor ezutan ezen az uj oldalon keressunk igaz? (2009.02.16. 09:27) Elköltöztünk!!!!
  • Tannita: Természetesen Csenge nem haragszik, bár nem vagyok biztos benne, hogy szükség volt erre. Nem vag... (2009.02.13. 20:20) Vallomás....
  • TommyKata: El sem hiszem, hogy itt vagytok. Annyira de annyira örülök. Ne engedd most már lustálkodni anyát, ... (2009.02.12. 11:03) Vallomás....
  • Zsófika Regina: A régi chates csapat.... Már kevés régi ir oda.É n is rég irtam már.A multkor bele olvastam. :-) (2009.02.11. 15:41) Vallomás....
  • Zsófika Regina: NAGYON örülünk ,hogy ujra irtok! Vilcsike Te pedig ugyan olyan , nem is most még arib vagy mint vo... (2009.02.11. 15:37) Hát újra itt...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nem vesztünk el!!!

2008.06.11. 15:33 - Vilcsi és Jucus

Itt vagyunk,megjöttünk,nem tűntünk el,csak Anyának rengeteg a dolga,nagyon kevés ideje van,ha meg van egy kevés akkor rögtön megy és pihen! Nem is értem én ezt!!!

Jelentem nagyon hamar költözni fogunk :D a tetőtérben már állnak a válaszfalak,pénteken jönnek vakolni a tűzfalakat és fönt már teljesen készem van minden,festeni és parkettázni kell meg berendezni!

Szóval ha minden jól megy,akkor 2 hét és birtokba vesszük az új házikónkat,csak még egy csomó dolog hiányzik,nincs még konyhabútor,ami legalább 4-6 hét,de hiába mondta Anya Apának,hogy legalább rendeljék meg,nem akarta,most azért nem fogunk beköltözni,mert nem lesz konyhabútorunk???Jaj,olyan izé ez az Apa...

Mindegy, a lényeg,hogy lassan mindennel készem leszünk,ha minden igaz,akkor Anya meg Apa ma mennek át a Robihoz,hogy megbeszéljék a festés és burkolási költségeket,nem tudjuk,hogy fog haladni,mert Robi csak munka után tud jönni,de nagyon szépen dolgozik,és reméljük,hogy kicsit belehúz,hogy minnél hamarabb költözhessünk!

Andi hétfőn volt bent a doktorbácsinál,és nem engedték neki elhalasztani a kemot:(
Telejesn kiborult (megint)  de Anya igyekszik tartani benne a lelket,minnél előbb,annál jobb,annál hamarabb túl lezs rajta!
Az elsőt valószinüleg hétfőn kapja,még nem Anya viszi,mert engem nem tudnak addig hova tenni,még a Mama bejár a suliba dolgozni,de a következőtől már Anya fogja a kezét minden alkalommal,és reméljük,hogy nagyon jól fogja viselni,mert igazán kemény és erős csajszi,bárki példát vehetne róla!!!!

Én változatlanul nagyon rossz vagyok,legújabb elfoglaltságom,az asztalra mászás,és ott ugrálás,Anya azt hitte,ezt megússzuk,de tévedett,eléggé elkeseritő a helyzet,mert Anyának nincs tapasztalata ilyen téren,mivel a bátyáim nagyon jó gyerekek voltak...
De sebaj,majd belejön Anya,nehogymár azt higgye,hogy mindig csak jó gyerekek jutnak neki!
Ma kétszer is beparancsolt a szobámba,mert nem birtam magammal 16x levett az asztalról, 16x másztam vissza...nagyon ideges volt,kiabált is mindenféléket,de szerencésre én még azt nem értem,mert eléggé csúnya lehetett...nagyon mérges volt Anya:(
Mindig megfogadom,hogy igyekszem jól viselkedni,de sajna nem tudok:(mindig csinálnom kell valamit,amit nem szabad!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://csicsusz.blog.hu/api/trackback/id/tr99514885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tündi és Luca 2008.06.11. 19:30:10

Nagyon vagány vagy abban a napszemcsiben :) Szurkolunk Andinak,de legalább tényleg hamarabb túl lesz rajta és meggyógyul!!
Nemsokára költözés,juhéjj :) A konyhabútorról ne is beszéljünk..nekünk még minidg nicnsenek ajtajaink :( :(
Puszi

Zsófika Regina 2008.06.11. 20:41:16

Ez a kép fantasztikus.... Nagyon édes vagy! Szépen haladtok az épitkezéssel. Andinak kivánunk kitartást erőt! Anyud támogatássa sokat segít az biztos... Na és a fogacskád???? puszikállunk Drága Vilcsike! Zsófika és anyukája

Danianya 2008.06.12. 11:22:55

Hűha tényleg felgyorsultak az események,örülünk hogy nemsokára költözhettek;)
Szuper napszemcsid van:)

Andinak és anyának is kitartást kívánunk,biztosan sok erőt jelent számára anya támogatása;)

Szép napot kívánunk Nektek!

Puszi:Ági

Bius,Karina és Judit 2008.06.12. 12:11:40

Nagyon tutkó a szemcsid!!Igazi vagány vagy benne.Sőt ahogy olvasom ez tényleg igaz.:))
Nem félsz az asztal tetején??:o
Nekem is mindíg mondják,hogy nem szabad,mert leesel,bár Én nem az asztalra mászom.:)De ha leestem többet nem csináltam az tuti.:)Most is van egy szép bibi az orromon,úgyhogy szerintem ne próbálkozz inkább mert nagyon fájdalmas.:)
Pusza:Bius

Kitty@Timcsi 2008.06.12. 14:11:22

Nagyon vagesz ez a kép!
De jó hogy már nemsokára költözés!
Édes lesz utána a pihenés!
Puszika Kitty

zoécica 2008.06.13. 16:51:20

Szia drágám! Örülünk hogy jol halad az épitkezés! :-) Anya olvassa a bejegyzést és csak mosolyog,azt mondja tök egyformák vagyunk,mert én is imádok az asztalon mászkálni,ugrálni:-) Csak nagyon vigyázz magadra mert nagyon veszélyes dolog ám:-) Én már koppantam az asztalrol,még szerencse hogy nem nagyott,mert apa elkapott,de azért volte gy kis kopp is! :-( Ez van,de azért még sokszor felmászok én is:-)
Puszika. Zoé

Cori és Judit 2008.06.14. 19:00:21

Végre igazán jó hírekre tértünk vissza :) fránya vendégek(most írtad) :) Pedig most ráértem volna Anya! :) Nah, örülünk, hogy má mingyá költöztök! Istenem, olyan régen beszéltünk... Cori mindig megszivat, amikor mesn-re akarok menni. És lám, már nyöszörög is.... :S puszi

vadvirag5 · http://bociboti.blogspot.com 2008.06.16. 21:52:18

El is hiszem, hogy Anyának be van osztva minden perce... Micsoda laza vagy! Ezt nevezem!
Olyan jó lesz az új házban! És utána a nyugi!
Reméljük, hogy minden rendben lesz és em viseli meg nagyon Andit, bár sajnos nem lesz könnyű...

Cuuuppp: Boti
süti beállítások módosítása