pici fiamnak

Szia Mindenki!Ádám Vilmos vagyok 2007.március 6-án reggel 6:33-kor 4760g és 60cm-rel érkeztem erre a világra,azóta is csak növök és hizok!Nagyon boldog és kiegyensúlyozott baba vagyok,szüleim,nagyszüleim és testvéreim szeme fénye!Gyere és nézd meg Te is!

Vilcsi ennyi idős:

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Tik-Tak

Utolsó kommentek

  • Lilla, Dorka es Eszter: Akkor ezutan ezen az uj oldalon keressunk igaz? (2009.02.16. 09:27) Elköltöztünk!!!!
  • Tannita: Természetesen Csenge nem haragszik, bár nem vagyok biztos benne, hogy szükség volt erre. Nem vag... (2009.02.13. 20:20) Vallomás....
  • TommyKata: El sem hiszem, hogy itt vagytok. Annyira de annyira örülök. Ne engedd most már lustálkodni anyát, ... (2009.02.12. 11:03) Vallomás....
  • Zsófika Regina: A régi chates csapat.... Már kevés régi ir oda.É n is rég irtam már.A multkor bele olvastam. :-) (2009.02.11. 15:41) Vallomás....
  • Zsófika Regina: NAGYON örülünk ,hogy ujra irtok! Vilcsike Te pedig ugyan olyan , nem is most még arib vagy mint vo... (2009.02.11. 15:37) Hát újra itt...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vallomás....

2009.02.10. 21:10 - Vilcsi és Jucus

Szertném Nektek leírni,hogy kezdődött a világ legjobb és legnagyobb barátsága....

 

2006 december 3-a volt,én még javában a pocakban rosszalkodtam... Apukám bulizni ment a közös Barátainkkal,mivel Anya hatalmas volt...és nem is nagyon bulizós így otthon maradt,vigyázott Katára...

Mikor Kata elaludt...eléggé elkezdett unatkozni! Felment hát a txt 368-ra rtl Baba-Mama szobára gondolta chetel egy kicsit a kismamákkal....Akkor már vissza-visszatértő kérdése volt,hogy ki az aki kb akkorra várja a babáját,mint ő engem! Összetalálkozott egy nagyon kedves kismamával,akivel elég sokáig chetelt az oldalon,aztán privizni kezdtek...ez eltartott egészen hajnal 3 óráig...

Másnap megint és megint és megint...nagyon jóba lettek... és igazi barátnőkké váltak...Először még nem volt internet sem nekik sem nekünk,igy postai úton tartották a kapcsolatot...egy héten két levelet váltottak...aztán persze a megszületésünk után ez megritkult...de ne szaladjuk ennyire előre...

Anya és Eszti nagyon sokat segitettek egymásnak,kiderült,hogy  teljesen egyformán gondolkodnak és nagyon egy rugóra jár az agyuk...Anya nagyon sokat biztatta Esztit,hogy nem kell félni a szüléstől...(pedig ő legalább annyira be volt...... mint Eszti,mert persze ő már tudta,hogy mi vár rá...) Eszti meg azzal nyugtatta Anyát,hogy már nem sok van hátra,ki kell birnia...(mert ugye én már nagyon nehéz voltam neki...)

Eljött a nagy nap...Eszti utolsó nst-je... amikor kiderült,hogy benntartják a kórházban,mert megindult a szülés...hát Anya mind a 10 körmét lerágta...annyira izgult Esztiért és Fannusért...délelőtt volt..egész nap nem tért magához...aztán...este fél 10-kor megszólalt a telefon... Szabi volt Fannus Apukája megszületett császárral...gyönyörű és minden rendben és Eszti is nagyon jól van!!!

 

Volt ám nagy örvendezés....Anya kicsit ( na jó nagyon ) irigykedett Esztire,hogy már ott van neki Fanni és már túl van az egészen...2007. február 21-e volt...

 

Én még két hetet vártam,hogy kibújjak,már minden chetes kismama (aki Anyával együtt volt kiirva), megszült...csak én éreztem olyan nagyon jól magam,hogy nem akartam kijönni :)Aztán egyszercsak megszülettem.... Eszti az elsők között volt,akit Anya értesített...

Persze szegény nem úszta meg ennyivel...kétszer vágták a sebét,mert elfertőződött,ők akkor mentek haza( vagyis előtte egy nappal ) amikor én születtem!

Azóta elválaszthatatlanok vagyunk...főleg mióta Esztinek is lett internete...na minden nap 10 órából 6-ot legalább "együtt vagyunk" beszélgetünk naná,hogy Hannika meg én...na jó Anyáink is...de ami a nagyon fontos:

Elég messze laknak tőlünk...még soha nem találkoztunk...de Anya azt mondja,hogy soha-soha senki nem volt még ennyire közel a lelkéhez...soha-soha senkivel nem tudott ennyire felszabadultan és tabuk nélkül beszélgetni!!! Ez nagyon érdekes...de tényleg igy van...ezt tanusíthatom!!!!

Nagyon nagyon szeretjük őket és reméljük nyáron,vagy tavasszal összejön végre a találkozó is,amit már mindketten nagyon várunk Hannikával...persze Anyáink még nálunk is jobban...végre nem a camera előtt fogják h...re röhögni magukat!!!

ESZTI, HANNIKA!!! NAGYON SZERETÜNK BENNETEKET!!!!!!

 

 

 

És a kép Esztiről és Hannikáról...

A bejegyzés trackback címe:

https://csicsusz.blog.hu/api/trackback/id/tr64935606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bius,Karina és Judit 2009.02.11. 08:03:32

Nem mertem rákérdezni tegnap.:o
Biztos megbocsájt nked Csenge.:)))
Pusza!!

Kitty@Timcsi 2009.02.11. 11:56:58

Jaj nagyon örülünk nektek!
Nagyot nőttél mióta nem láttunk!
Reméljük hogy most már nem tűntök el !

Puszilunk

Olyan rég írtam ide hogy elfelejtettem a jelszavamat!

Deszterke 2009.02.11. 11:58:39

Drága Szerelmem!Ezt nevezem!Anyám meg itt bőg,nem értem,mi a baja!?Megbolondult volna?Na mindegy!Csak helyre jön!Nagyon hiányzol,most,hogy nem tudunk Cam-ozni,de én mégis egész nap integetek neked és kereslek!Bele vagyok betegedve,hogy nem láthatlak titeket,nem "beszélhetünk"!
Imádunk benneteket!Millió cuppanat!

Zsófika Regina 2009.02.11. 15:41:58

A régi chates csapat.... Már kevés régi ir oda.É n is rég irtam már.A multkor bele olvastam. :-)

TommyKata 2009.02.12. 11:03:55

El sem hiszem, hogy itt vagytok.
Annyira de annyira örülök.
Ne engedd most már lustálkodni anyát, vagy vedd át a klaviatúrát és ütögesd te:-)
Hatralmasra megnőttél, igazi pasi lett belőled...nem is csodálkozom, hogy beléd zúgnak a csajok:-)))))))))))
;-)Tommy

Tannita 2009.02.13. 20:20:07

Természetesen Csenge nem haragszik, bár nem vagyok biztos benne, hogy szükség volt erre.
Nem vagyok biztos abban, hogy erre a bejegyzésre szükség volt.
Azért elég rossz érzés. Persze nem az, hogy Vilcsi "mást szeret," de a többszöri bocsánat kérés, egy régi kedveskedő vicc miatt, amit senki nem vett komolyan, de jó volt vele poénkodni....

Őszintén szólva meglep, hogy még partnereket is találtál hozzá. Köszönöm Nekik is! Szép álmokat legalább Nektek!

Kérlek, Ne haragudj!

süti beállítások módosítása