pici fiamnak

Szia Mindenki!Ádám Vilmos vagyok 2007.március 6-án reggel 6:33-kor 4760g és 60cm-rel érkeztem erre a világra,azóta is csak növök és hizok!Nagyon boldog és kiegyensúlyozott baba vagyok,szüleim,nagyszüleim és testvéreim szeme fénye!Gyere és nézd meg Te is!

Vilcsi ennyi idős:

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Tik-Tak

Utolsó kommentek

  • Lilla, Dorka es Eszter: Akkor ezutan ezen az uj oldalon keressunk igaz? (2009.02.16. 09:27) Elköltöztünk!!!!
  • Tannita: Természetesen Csenge nem haragszik, bár nem vagyok biztos benne, hogy szükség volt erre. Nem vag... (2009.02.13. 20:20) Vallomás....
  • TommyKata: El sem hiszem, hogy itt vagytok. Annyira de annyira örülök. Ne engedd most már lustálkodni anyát, ... (2009.02.12. 11:03) Vallomás....
  • Zsófika Regina: A régi chates csapat.... Már kevés régi ir oda.É n is rég irtam már.A multkor bele olvastam. :-) (2009.02.11. 15:41) Vallomás....
  • Zsófika Regina: NAGYON örülünk ,hogy ujra irtok! Vilcsike Te pedig ugyan olyan , nem is most még arib vagy mint vo... (2009.02.11. 15:37) Hát újra itt...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Közel a célhoz!!!

2008.06.30. 21:26 - Vilcsi és Jucus

Na sziasztok megint!Nagy nehezen Anya szakitott egy kis időt Rátok,vagyis Rám és a blogomra!

Haladunk-haladunk,a nappali majdnem kész,oldalfalfestés van és a fugázás,fönt ma kezdett Apa meg Paja glettelni,nagyon jól ment,Apa meg festette a korlátot,amit saját kezüleg csináltak Pajával...marha ügyesek,még a szagelszivónak a burkolatát is ők csinálták,háát az egyszerűen fantasztikus mondta is Anya,hogy ezzel kellene foglalkozniuk,mert nagyon szép lett!!!

Gergő bátyóm a Mamámnál van Erik pedig egy kicsit hazament az Anyukájához,igy most csak hármasban vagyunk Anyáékkal,de nagyon élvezem,csak hiányoznak a tesóim:(Elég rendesen viselkedem mostanában,Anya már tud tőlem egy-két apró dolgot csinálni,de azért nagy segitség ha a bátyáim itthon vannak vagy ha esetleg Viki átjön(Anya és Apa keresztlánya)ő is sokat segit Anyának ha éppne itt van,most,hogy nincsenek itthona  tesóim nem jön át,de majhd Anya holnap fölhivja,hogy nyugodtan átjöhet,mert otthon unatkozik!

Vasárnap voltunk Ági Mamáéknál partyzni:D

Vilmos és Péter napot ünnepeltünk,ja és Annamáriát is(ő a nagyátyám párja,Dorka uncsihugom Anyukája)készültek képek is!!

A Mama vett egy hatalmas medencét és egy csomó felfújhatós játékot is,halacskákat és strandlabdákat!Petiéktől kaptam egy nagy zacskó kislabdát,amit a vizbe lehet tenni,és úszkálnak,nagyon élveztem.

Nem nagyon akartam a vizben maradni,10-15 percenként jöttem mentem:D De azért nagyon éleztem!

A bejegyzés trackback címe:

https://csicsusz.blog.hu/api/trackback/id/tr72546749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Danianya 2008.07.01. 10:46:09

Örülünk hogy szépen haladtok a házzal;))

Szuper lehet a pancsi abban a nagy medencében!!!:)))
Én is imádom a vizet;)

Puszi: Danci:)

Zsófika Regina 2008.07.01. 13:14:13

Nagyon klassz,hogy lassan kész a házatok.... Szuper lehet a medence!Anyának mond meg,hogy tetszik a Hugó név a vizcilóvacskának,s valószinűleg ezt a nevet fogja kapni de még várunk egy párat! Sok sok puszi Drága Vilcsikém! Zsófika

Cori és Judit 2008.07.01. 22:57:06

Hurrá-hurrá, mondtam én, hogy egyszer vége lesz, nem hitte el Anya :P de most már látja ő is az alagútból a fényt :) Hamarosan nagyokat beszélgetünk, addig is várunk türelmesen :) Puszi nektek

Bius,Karina és Judit 2008.07.02. 14:40:46

Na akkor hamarosan birtokba vehetitek az új birodalmat.:))))
Szupi ajik,ebben a nagy melegben jól is jönnek.:)))
Pusza!

Tannita 2008.07.02. 15:43:32

Kitartás, már látszik a vége! Ebben a tikkasztó hőségben jó is a medencében hűsőlni :p!

Kitty@Timcsi 2008.07.03. 14:21:05

Jaj de jó hogy lassan végeztek!
Szupi ajikat kaptál!
Ilyen nagy medencében én is szívesen lubickolnék !
Puszika Kitty
süti beállítások módosítása