pici fiamnak

Szia Mindenki!Ádám Vilmos vagyok 2007.március 6-án reggel 6:33-kor 4760g és 60cm-rel érkeztem erre a világra,azóta is csak növök és hizok!Nagyon boldog és kiegyensúlyozott baba vagyok,szüleim,nagyszüleim és testvéreim szeme fénye!Gyere és nézd meg Te is!

Vilcsi ennyi idős:

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Tik-Tak

Utolsó kommentek

  • Lilla, Dorka es Eszter: Akkor ezutan ezen az uj oldalon keressunk igaz? (2009.02.16. 09:27) Elköltöztünk!!!!
  • Tannita: Természetesen Csenge nem haragszik, bár nem vagyok biztos benne, hogy szükség volt erre. Nem vag... (2009.02.13. 20:20) Vallomás....
  • TommyKata: El sem hiszem, hogy itt vagytok. Annyira de annyira örülök. Ne engedd most már lustálkodni anyát, ... (2009.02.12. 11:03) Vallomás....
  • Zsófika Regina: A régi chates csapat.... Már kevés régi ir oda.É n is rég irtam már.A multkor bele olvastam. :-) (2009.02.11. 15:41) Vallomás....
  • Zsófika Regina: NAGYON örülünk ,hogy ujra irtok! Vilcsike Te pedig ugyan olyan , nem is most még arib vagy mint vo... (2009.02.11. 15:37) Hát újra itt...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hiszti,bújás,és napról napra új szó :)

2008.08.14. 22:10 - Vilcsi és Jucus

Na megint itt vagyunk!

Kicsit sokáig tart az én drága Anyámat rávenni,hogy írjon már a naplómba,de ha sokszor hisztizek,akkor sikerül,igy jöttünk most is!

Velem annyi a helyzet,hogy napról-napra több szót tudok,mindent ismételek,amit csak hallok,nagyon sűrűn használom a hami és inni szavakat,de leginkább azt,hogy inni:)

Anya,Apa és Erik... Gergőt ritkán,mert nekem Gergő is Erik,mindig Eriknek szólitom gergőt is,mindig kijavitanak,de attól én méginkább csak eriket mondok :D

Anyukám szerint nagyon hisztis vagyok és néha még rossz is!Eléggé kikészítem őt a nap végére,próbálgatjuk elég erőteljesen a pelenka nélküli világot is,tengap már fél óráig voltam pelenka nélkül és abban a fél órban kb 5x vitt el Anya pisilni,nem sikerült pisilnem,de Anya azt hitte,hogy igen,lényeg,hogy a kisgatyómba nem ment egy csepp pisi sem :) Vasárnap ha minden jól megy Állatkertbe megyünk Anyával Gergővel Vikivel(Anya és Apa keresztlánya) Mamával és ha minden igaz jönnek az unokahugomék is,nagyon jó móka lesz,Anya azért választotta a vasárnapot,mert nem lesz túl meleg és az eső sem fog esni!

A házunk nagyon jól áll,Apa kifestette már a tesóim szobáját a fürdőszoba majdnem kész van már csak fugázni kell,aztán már mehetünk is föl:D

Akkor aztán kicsit mindenki lenyugszik és lehet pihenni,és lazitani!

Anyáékra is eléggé ráférne már,mert kicsit mostanában idegessebbek a kelleténél,én is érzem a feszültséget,mert Anyát és Apát állandóan puszilgatom,amikor Anyához bújok,utána rögtön megyek Apához és őt is megpuszilgatom :D

Ma például egész nap kézről kézre jártam,hol Anyához,hol Apához bújtam,Anya meg is fogata,hogy igyekszik egy kicsit türelmesebb lenni,mert nem szeretné,ha én ebből az egész épitkezősdiből meg idegeskedésből bármit is megéreznék,addig kell cselekednie,amig nem késő!

Van még egy jóhírem! Viki közbenjárásával Anya és Andi megbeszélték a dolgokat,és mostmár újra beszélnek!A rossz hírem,hogy sajnos Andi apukája a hétvégén meghalt,ezért most Andinak mégnagyobb szüksége van Anyára,és Anya igyekszik mellette állni,bár ilyen helyzetben nem könnyű!

 

Laci bácsi!  Nyugodj Békében!

A bejegyzés trackback címe:

https://csicsusz.blog.hu/api/trackback/id/tr59616396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tündi és Luca 2008.08.16. 15:54:13

Nem hisszük el,hogy te hisztis lennél :) Biztosan nagyon szépek lettek a szobák is :) Őszinte részvétünk Andiéknak!!!!

Holnapra kellemes időtöltést kívánunk! :) :)

Puszi

Danianya 2008.08.16. 23:13:02

Mi sem hisszük,hogy tudsz hisztis is lenni;) Igaz anyánál én is próbálgatom néha a határokat......

Kellemes hétvégét kívánunk Nektek!

Puszi: Danci:)

Patrik, Zita 2008.08.17. 00:06:03

Sziasztok! :-))

Kis érzékeny vagy Vilcsike. A szó jó értelmében. Majd Ő összebékít Titeket, Anya, ha vmi baj van;-) Örülök, h végre kész a lakás. Talán beszélgetni is több időnk lesz?;-))))
Andinak részvétem...:(
pussssssz!

Lilla, Dorka es Eszter 2008.08.18. 13:47:43

Vannak ilyen hisztis periodusok is, sok sok turelem kell hozza ;-)
Oszinte reszvetunk Andinak :-(

Puszilunk benneteket
süti beállítások módosítása