pici fiamnak

Szia Mindenki!Ádám Vilmos vagyok 2007.március 6-án reggel 6:33-kor 4760g és 60cm-rel érkeztem erre a világra,azóta is csak növök és hizok!Nagyon boldog és kiegyensúlyozott baba vagyok,szüleim,nagyszüleim és testvéreim szeme fénye!Gyere és nézd meg Te is!

Vilcsi ennyi idős:

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Tik-Tak

Utolsó kommentek

  • Lilla, Dorka es Eszter: Akkor ezutan ezen az uj oldalon keressunk igaz? (2009.02.16. 09:27) Elköltöztünk!!!!
  • Tannita: Természetesen Csenge nem haragszik, bár nem vagyok biztos benne, hogy szükség volt erre. Nem vag... (2009.02.13. 20:20) Vallomás....
  • TommyKata: El sem hiszem, hogy itt vagytok. Annyira de annyira örülök. Ne engedd most már lustálkodni anyát, ... (2009.02.12. 11:03) Vallomás....
  • Zsófika Regina: A régi chates csapat.... Már kevés régi ir oda.É n is rég irtam már.A multkor bele olvastam. :-) (2009.02.11. 15:41) Vallomás....
  • Zsófika Regina: NAGYON örülünk ,hogy ujra irtok! Vilcsike Te pedig ugyan olyan , nem is most még arib vagy mint vo... (2009.02.11. 15:37) Hát újra itt...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Farsang

2009.02.13. 19:47 - Vilcsi és Jucus

Ma a farsang Gergő és Erik sulijában...persze én is ott voltam...mondjuk túl jól nem viselkedtem,de azért valahogy kibirta,állandóan el akartam menni Anya és Mama mellől..

A tesóim táncoltak az osztállyal,nagyon frankó volt ( a bolond Anyám elfelejtett fényképezőgépet hozni :( )De nekem elhihetitek,nagyon ügyesek voltak valami indiai táncot adtak elő...:)

Anya ma volt megnézni egy munkát...nagyon be volt indulva...de kiderült,hogy nem állandóra kerestek beugrót...de mindegy Anya elvállata a nagynapokat is...( Virágboltba fog dolgozni a nagyobb napokon,nőnap,anyáknapja...stb,mert Anyukám egyébként virágkötő volt hajdanán :) ) Szegény annyira akart menni,hogy engem már ma le akart vinni a Mamához,hogy holnap már dolgozhasson...De a bácsi az üzletben nem igy gondolta...:( Nem baj,ez még csak a kezdet,Anya még azt is reméli,hogy a másik munka is összejön neki,akkor már elégedett lenne. Azt is csinálhatná,amit imád...( virágot kötni ) és a másikkal pedig elég jól lehet keresni...hát majd meglátjuk reméljük sikerül!

 

Ma és holnap itthon van Apa,nagyon örülök neki,ma is sokat játszottunk,énekeltünk és vigyázott rám,amikor Anya elment a munkát megnézni!Holnap jön Erik is (végre) tök jó lesz,végre együtt leszünk mindannyian! Gergő is jön haza,mert ma a Mamánál alszik,de holnap tanulás után jön haza...júúj de jó lesz!

Vasárnap meg megint megyünk Ica Mamáékhoz...nagyon örülök neki,Anya kitalálta,hogy minden vasárnap lemegyünk hozzájuk,és olyan jó,mert ők is nagyon örülnek és ott vannak az unokatesóim is,akikkel nagyon szeretek játszani..mellesleg ott a hatalmas kert is,igaz nálunk is van,de most nem lehet kimenni,mert tele van még az épitkezés maradványaival...

Talán egyszer majd egyszer lesz szép udvarunk,ahová mindig ki tudok majd menni játszani :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csicsusz.blog.hu/api/trackback/id/tr16941578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása