pici fiamnak

Szia Mindenki!Ádám Vilmos vagyok 2007.március 6-án reggel 6:33-kor 4760g és 60cm-rel érkeztem erre a világra,azóta is csak növök és hizok!Nagyon boldog és kiegyensúlyozott baba vagyok,szüleim,nagyszüleim és testvéreim szeme fénye!Gyere és nézd meg Te is!

Vilcsi ennyi idős:

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Tik-Tak

Utolsó kommentek

  • Lilla, Dorka es Eszter: Akkor ezutan ezen az uj oldalon keressunk igaz? (2009.02.16. 09:27) Elköltöztünk!!!!
  • Tannita: Természetesen Csenge nem haragszik, bár nem vagyok biztos benne, hogy szükség volt erre. Nem vag... (2009.02.13. 20:20) Vallomás....
  • TommyKata: El sem hiszem, hogy itt vagytok. Annyira de annyira örülök. Ne engedd most már lustálkodni anyát, ... (2009.02.12. 11:03) Vallomás....
  • Zsófika Regina: A régi chates csapat.... Már kevés régi ir oda.É n is rég irtam már.A multkor bele olvastam. :-) (2009.02.11. 15:41) Vallomás....
  • Zsófika Regina: NAGYON örülünk ,hogy ujra irtok! Vilcsike Te pedig ugyan olyan , nem is most még arib vagy mint vo... (2009.02.11. 15:37) Hát újra itt...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vidám Vasárnap és Dühöngős Hétfő

2008.05.19. 21:43 - Vilcsi és Jucus

Tegnap reggel amikor fölkeltünk,Anya kezdte mondani,hogy megyünk a Mamához Csévharasztra,nagyon örültem,mert nagyon szeretek ott lenni,az udvaron vagyok egész nap!
Az egyetlen hely most a családban,ahol rendes az udvar!!!:)Nálunk ugye az épitkezés miatt,a Mamáék éppen udvarátalakitásban vannak,a nagynénémék meg éppen betonoznak.Maradtak Ica mamáék:D

Nagyon jó volt,végig az udvaron kóricáltam,és játszottam a tesóimmal és az uncsitesóimmal!
Nagy nehezen el is aludtam 1 óra körül,de nem sikerült sokat,csak 1 órát aludtam,aztán megint irány az udvar!

4 óra körül indultunk haza,mert még Anyának dolg volt és Eriket is haza kellett vinni,mert tegnap volt a névnapja és az anyukájával mentek vásárolni!

Boldog Névnapot Drága Testvérem!


A mai napom nagyon jól kezdődött,Anya vidáman jött be hozzám reggel és már mondta is,hogy megyünk csavizni,én is felvettem a ritmusát és nagyon boldog voltam...Brümmögtem ezerrel,mert azt hittem,hogy szokásosan kocsival megyünk,de ma babakocsival vettük nyakunkba a várost!

Mennünk kellett postára,és meglátogattuk Ági Mamát is a suliban,mert a fiúknak be kellett vinni a második részletet az erdei iskolára!
Mama persze nagyon örült nekem és egyből vitt is a gazdasági irodába "mutogatni":D
Persze nem birta ki,hogy az osztályába ne vigyen be,ahol éppen matek óra volt,és nagyon élveztem,hogy ott állhatok szemben 25 gyerekkel:DEgyáltalán nem voltam zavarban:D

Sőőt!!!Alig akartam kijönni!Szóval mindenkinek nagyon tetszettem a suliban is:D
Aztán siettünk haza,-mert úgy volt hogy Apa hazajön a munkahelyéről délben-,hogy legyen valami ebéd mire megérkezik sietni kellett!
Persze ebéd az nem volt...de én jóllaktam és jóllakottan mentem alukálni!

Apa hazajöt és Anya látta,hogy nincs túl jó kedve! Nagyon ideges volt,mert az ablakoknak ma kellett volna megérkezniük!De sajna nem sikerült nekik!
Apa ezen jól felhúzta magát,mert ezért vett ki egy fél szabadnaot és jött haza előbb!
Hát nincs ablakunk,majd szerdán!Ahogy hllottam Apa elég rendesen leteremtette az abalakokat forgalmazó cég képviselőjét!
Mindegy,majdcsak meglesz már az ablak szerdán!

Délután minden rendben volt,kicsit hisztiztem,mert ma is csak egyszer aludtam,igy korán fürödtem és elég korán kaptam a kakaómat,föl is ébredtem fél óra múlva,de már sikerült visszaaludnom!Azóta alszom,Anya

A bejegyzés trackback címe:

https://csicsusz.blog.hu/api/trackback/id/tr19477641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vadvirag5 · http://bociboti.blogspot.com 2008.05.19. 22:30:21

Ki akar aludni, mikor Tiétek volt az egész udvar? Biztos nem sokáig álltatok meg! ;-)
Húúú! Milyen korán elkezdtél suliba járni! ;-)
Reméljük szerdán ott lesznek az ablakok.

Cuuuppp: Boti

Tündi és Luca 2008.05.20. 08:40:49

Sajnos ha rendel vmit az ember az építkezéshez nem mindig ér oda időben,mi tudjuk :( De holnap szurkolunk,hogy megérkezzenek!
Nem csoda,hogy vitt a mami mutogatni,ilyen helyes kis pasit mutogatni is kell! :) :)
Puszi

Cori és Judit 2008.05.20. 08:48:12

Sajnáljuk, hogy csúsznak most a munkálatok, de idővel minden okays lesz! Az udvaron lenni a lehető legjobb dolog, bár a héten nem sűrűn leszünk kint mi sem a rossz idő miatt :( Nálatok volt jég? Itt csak a szél fújt, de nagyon :S puszi

TommyKata 2008.05.20. 09:40:21

Én is szeretnék nagyon nagyon sok boldogságot kívánni tesódnak utólag is.
Nemsokára olyan szép kis birodalmad lesz otthon a kertben, hogy be sem akarsz majd menni a házba :-)
S a mutogatásról egy pár szó....HÁT LEHET MINKET NEM MUTOGATNI ? :-)
;-)Tommy

Bius,Karina és Judit 2008.05.20. 20:58:31

A Mamiéknál a legjobb igaz,nem is lehet sokat aludni ilyenkor.;)
Nagyon szupi helyre vitt a Mami téged,bizti nagyon büszke volt rád.
Bizony bosszantó az ilyen,de csak megcsinálják holnapra az ablakot nektek..)
Pusza:Bius

Patrik, Zita 2008.05.21. 05:12:09

Egyszer vége lesz az építkezsnek... :-) Vilcsi, még jó hogy mutogatnak! csodálkozol? ;-)
puszi

Tannita 2008.05.21. 08:20:10

Ó ez nem volt semmi nap. Jó csavargósra vettétek a formát ;)
Sajnálom az ablakokat, és megértem Apa dühét. Ez tényleg nagyon rossz dolog.
Azért remélem hamarosan összekapjáj magukat az ablakosok, és odaérnek a dolgokkal :p!
Puszi

Kitty@Timcsi 2008.05.21. 12:36:10

Igazi csavis napod volt:)
A mamánál és is szeretek lenni:)
Boldog névnapot a tesinek:)
Puszika Kitty

Danianya 2008.05.21. 21:07:30

Sajnos nálunk is ez van:Dani most áll át a napi kétszeri alvásról az egyre....viszont az kevés neki,így sokszor nyügi már estére:(((

Reméljük az ablakosok megcsinálták az ablakotokat;)

A napotok ezt leszámítva jól sikerült,tesódnak utólag is nagyon boldog névnapot kívánunk!!!!

Puszi: Danci és Ági

Patrik, Zita 2008.05.22. 14:52:30

Sziasztok!
Nagyon régen sikerült beszélnünk. Remélem, minden rendben, Kamera beizzítva! ;-)
puszi!
süti beállítások módosítása