pici fiamnak

Szia Mindenki!Ádám Vilmos vagyok 2007.március 6-án reggel 6:33-kor 4760g és 60cm-rel érkeztem erre a világra,azóta is csak növök és hizok!Nagyon boldog és kiegyensúlyozott baba vagyok,szüleim,nagyszüleim és testvéreim szeme fénye!Gyere és nézd meg Te is!

Vilcsi ennyi idős:

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Tik-Tak

Utolsó kommentek

  • Lilla, Dorka es Eszter: Akkor ezutan ezen az uj oldalon keressunk igaz? (2009.02.16. 09:27) Elköltöztünk!!!!
  • Tannita: Természetesen Csenge nem haragszik, bár nem vagyok biztos benne, hogy szükség volt erre. Nem vag... (2009.02.13. 20:20) Vallomás....
  • TommyKata: El sem hiszem, hogy itt vagytok. Annyira de annyira örülök. Ne engedd most már lustálkodni anyát, ... (2009.02.12. 11:03) Vallomás....
  • Zsófika Regina: A régi chates csapat.... Már kevés régi ir oda.É n is rég irtam már.A multkor bele olvastam. :-) (2009.02.11. 15:41) Vallomás....
  • Zsófika Regina: NAGYON örülünk ,hogy ujra irtok! Vilcsike Te pedig ugyan olyan , nem is most még arib vagy mint vo... (2009.02.11. 15:37) Hát újra itt...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Lassan de biztosan!

2008.05.30. 14:40 - Vilcsi és Jucus

Szóval talán lassan készen leszünk!
Ma már meghozták a cserepeket,minden stimmelt vele,még a szine is :D:D:D:D

Tegnap Anyát Apa ébresztette telefonon,hogy a kőművesek dörömbölnek fél órája,mert szeretnének bejönni fúrni a mennyezetet!
Anyának sem kellett több...(már csak azért is,mert ez a folyamat előző hét elejére volt megbeszélve)Anya direkt átvitte a tesóimat a Mamához,hogy ne legyenek itthona porba meg a piszokba és tudjanak tanulni rendesen,erre tegnap benyögik...júúj na gondolhatjátok Anya kiosztotta az egész bandát!

Eddig még nem szólt,de előző este Apa felhatalmazta,hogy bármikor szóljon,ha valami nem tetszik...Anya eddig nem szólt bele az épitkezésbe,de mostmár muszály volt!

Nagyon elégük van már a szüleimnek ebből,igaz,hogy elég szépen haladunk,de akkor is már két és fél hónapja itt élünk a szemétbe meg a koszba,nagyon utáljuk!

Na Anya most megmondta,ha két héten belül nem lesz kész minden,nagy balhé lesz!:D:D:D:D

Reméljük megijedtek Anyától,mert elég határozottan mondta!

Amikor Apa hazajött,mondták is neki,hogy milyen harcias az asszony!!! :P:P:P:P

Velem minden rendben,nagyon rossz vagyok,és hisztizek,ma Apa nagyon haragudott rám,mert a földhöz vágtam magam,mert nem adott oda valamit:(
Bevitt a szobámba,és mindig visszazavart,amikor ki akartam jönni,mentem én Anyához is,de Anya sem volt hajlandó szóba állni velem,talán összebeszéltek???:D

Mindegy,a lényeg az lett,hogy abbahagytam a hisztit,és azóa jól viselkedem!

Lehet,hogy az őseim tudnak valamit?:D:D:D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://csicsusz.blog.hu/api/trackback/id/tr41495100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lilla, Dorka es Eszter 2008.05.30. 14:50:58

Sok sok puszit kuldunk nekte. Szep hetveget

Tündi és Luca 2008.05.31. 14:50:26

Ezek a mesterek ilyenek sajnos :( Nekünk még mindig nincs a konyhaszekrényen ajtó :@ Any ajól tette,hogy kiosztotta őket,reméljük hatásos volt!
Puszi és kitartás,nemsokára kész lesztek!

Zsófika Regina 2008.05.31. 19:09:47

Jó is a háznál egy harcias anya!Néha sajnos az életben ki kell engedni a hangunkat különben nem vesznek komolyan.Fogacska kijött???Nekem még nem......

TommyKata 2008.05.31. 21:03:12

Akkor nagyon egyformák az anyáink. Ha rólunk van szó, olyan ő is mint egy anyatigris :-)
Nagyon szuper traktorod van. Naggggyyyyon tetszik.
Méghogy Te hisztizel.
Úgggggggggggyyyyyyyyyyyyyan már:-) :-) :-)
;-)Tommy

Patrik, Zita 2008.06.02. 12:11:26

Hihi, anyám is ilyen határozott szokott lenni, néha apának már kicsit kínos... :-D Na de ha rá bíznánk magunkat, nem lenne meg semmi. Férfi:-)
Puszi!

vadvirag5 · http://bociboti.blogspot.com 2008.06.03. 11:52:45

Igazán jó hírekre jöttünk vissza. De jó is lesz az új otthonotokban!
Jól tette Anya, hogy gatyába rázta a kőműveseket. Ami muszáj...
Hiszti? Azt már én is ismerem...

Cuuuppp: Boti

Cori és Judit 2008.06.03. 14:34:00

Nagyon örülünk, hogy azért a végén jártok már :) Nem csalódtam Anyában, ha komoly dolgokról van szó, Ő bizoy odateszi magát ;) Puszilunk Titeket: Cori és Judit

Kitty@Timcsi 2008.06.04. 09:57:38

Anya csapjál is szét a munkások között!
Puszika Kitty
süti beállítások módosítása