pici fiamnak

Szia Mindenki!Ádám Vilmos vagyok 2007.március 6-án reggel 6:33-kor 4760g és 60cm-rel érkeztem erre a világra,azóta is csak növök és hizok!Nagyon boldog és kiegyensúlyozott baba vagyok,szüleim,nagyszüleim és testvéreim szeme fénye!Gyere és nézd meg Te is!

Vilcsi ennyi idős:

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Tik-Tak

Utolsó kommentek

  • Lilla, Dorka es Eszter: Akkor ezutan ezen az uj oldalon keressunk igaz? (2009.02.16. 09:27) Elköltöztünk!!!!
  • Tannita: Természetesen Csenge nem haragszik, bár nem vagyok biztos benne, hogy szükség volt erre. Nem vag... (2009.02.13. 20:20) Vallomás....
  • TommyKata: El sem hiszem, hogy itt vagytok. Annyira de annyira örülök. Ne engedd most már lustálkodni anyát, ... (2009.02.12. 11:03) Vallomás....
  • Zsófika Regina: A régi chates csapat.... Már kevés régi ir oda.É n is rég irtam már.A multkor bele olvastam. :-) (2009.02.11. 15:41) Vallomás....
  • Zsófika Regina: NAGYON örülünk ,hogy ujra irtok! Vilcsike Te pedig ugyan olyan , nem is most még arib vagy mint vo... (2009.02.11. 15:37) Hát újra itt...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hát újra itt...

2009.02.09. 19:53 - Vilcsi és Jucus

Sokak unszolásásra ismét itt vagyunk! Nagyon jólesett,hogy olyan sokan hiányoltok minket! Ahogy igy elnéztem a hozzászólásokat...háát könnybe lábadt a szeme is! Nagyon köszönjük!!!

 

Na meg azért is...mert Kedves Barátnőm Hannika (aki igazából Fannika,csak én igy hivom Őt) is nyittatott Anyukájával egy blogot magának :)Szóval száz szónak is egy a vége...visszatértünk!!! Bár még nem merem teljesen biztonsággal kijelenteni,mert Anyámon múlik minden!

 

Na azért,ameddig nem irtunk azért olvastunk ám...majdenm mindenkit! Nagy örömmel vettük tudomásul,hogy kistesója lesz Lucának... Cori és Márk hatalmasatt nőtt,mindenki szép lett és hatalmas...

 

Rólunk: Talán hát nem is tudom,hogy mikor irt Anyám utoljára a naplómba...de azóta nagyon sokminden történt velünk...Elkészült a házunk,már fent lakunk az új szobákban. Először Gergő költözött fel,aztán én és Anya....Apa még mindig lent alszik a nappaliba...:( Anya elég sokat szomorkodik emiatt....:( Ameddig a régi házban laktunk,addig Anyával aludtam egy ágyba...mostanra eljutottunk odáig,hogy teljesen külön ágyban alszom,egyedül (heverőn) és két hete azt is sikerült elérni,hogy éjszaka egyáltalán nem kelek fel inni sem ( akikkel Anya napi kapcsolatban van,ők tudják,hogy ez miért olyan nagy szó ) Kb szintén két hete pohárból iszok,mindenféle kisbabás dolgokat kidobáltunk Anyával közösen...cumisüveg,csőröspohár stb...hiszen én már nagyfiú vagyok...

 

A szobatisztasággal is nagyon jól haladunk...napközben már szinte alig van rajtam pelenka...igaz Anya még kérdezgeti,hogy kell-e pisilni meg kell-e kakilni...de 5 percenként...én nem is tudom,hogy mit képzel mi vagyok én? Törpevízműtelep? Igazából minden  a legnagyobb rendben van Velem...okos vagyok és eleven...sőőőt Anya szerint inkább rossz....Folyékonyan beszélek...mindent megértek,és még vissza is dumálok!!! :(

 

Anya és "Anyósom" ( (Eszti)  ők írják a Picsibaba Hannika blogot érdemes benézni) szóval szerintük ez már a dackorszak lesz,akármit mondanak nekem,mindenre azt mondom,hogy NEEEM,de ha ez még nem volt elég,akkor mégegyszer mondom,jó hangosan,hogy : NEEEEM,na ebből már egy kicsit elege van Anyának...de valahogy még elviseli mindig kárpótolom valahogy:)

Nagyon sokat szaladok hozzá és mondom neki,hogy jaaaj Anyaaaa,szerettek Anyaaaa,és akkor természetesen elolvad...Tudok már bocsánatot is kérni,teljesen magamtól... Anya pici korom óta fogja a kezemet és ha rosszat csináltam,mindig mondta,hogy bocsánatot kell kérni,na ez mostanra odáig jutott,hogy magamtól is bocsánatot kérek már...Anyám szerint meg ezzel már tele van a padlás... ezt igazán nem értem mire érti,de majd talán ha nagy leszek...

 

A testvéreim is jól vannak! Erik sulikezdéskor "visszaköltözött" az Anyukájához ( vagyis igazából el sem költözött onnan,csak elég sokat volt nálunk) azóta sajnos keveset látom,mert ő már tényleg nagyfiú,és sok a dolga :) Nagyon hiányzik nekem... De azért néha ellátogat hozzánk és akkor nagyokat játszunk és nagyon örülök neki!!!

Gergővel minden nap hatalmasakat hancúrozunk,néha Anya külön is ültet minket,mert annyira beleeledkezünk a játékba,hogy nem is tudjuk,hogy mit csinálunk! Gergővel nagyon jól elagyunk...imádjuk egymást! Jó hogy legalább ő itt van Velem...

Most megyünk és körbenézünk a kis barátaink között,hátha még megismertek minket!! Millió puszi Nektek és köszönjük,hogy visszahivtatok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csicsusz.blog.hu/api/trackback/id/tr21933137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tündi és Luca 2009.02.10. 11:34:08

Jajj,de jó..Jajj,de jóóóó hogy újra itt vagytok!Hiányoztatok ám!Jöttünk kuksizni,de nem találtunk új bejegyzést!De ma igen :)
Örülünk,hogy kész a házikó,és hogy minden rendben van veletek!kár,hogy Erikkel ritkán tudtok találkozni.
Rólam is azt mondja anya,hogy rossz vagyok :) Pedig sztem nem is vagyunk azok :)

Bius,Karina és Judit 2009.02.10. 11:58:56

Jaj de nagyon örülünk,hogy visszajötetek!!:))))))))
Hogy Te mekkorát nöttél.:OOOONagyon csini fiúcska lettél ám:)))
Reméljük az alvási problémák hamar rendeződnek,és Apa alhat Anyával,és akkor már mnden oké lesz.Mert ahogy olvasom nagyon nagyon ügyes lettél.:)))Gratula a szobatisztasághoz!!!:))))
Jaj téged is elkapott ez a dac korszak??:oo
Én nagyon élvezem de Őseim nem annyira.:PPPP

Fannit mi is olvassuk,vagyis csak olvasnánk,mert nekünk titkosírással jön be az oldal.:oooo

Pusza!

Danianya 2009.02.10. 13:17:04

Sziasztok!

Örülünk hogy újra olvashatunk Rólatok:) A dackorszak nálunk is a tetőfokán,a bilizést én egyáltalán nem díjazom:P Hiába próbálkozik anya....

Van egy jó hírünk,képzeld nekem is lesz kistesóm anya augusztus végére várja;)

Puszi:Dani

Danianya 2009.02.10. 13:19:27

Újra írjuk mert elszállt a h.sz-unk! :@

Sziasztok!

Örülünk hogy újra olvashatunk Rólatok!:) A dackorszak nálunk is a tetőfokán,úgy látszik mindenkitútólér egyszer:P

A bilizést mi is próbáljuk,de nem akarok nagyon még ráülni;)

Van egy jó hírünk is nálunk is érkezik a kistesó,anya augusztusra várja;)

Puszi:Dani

Deszterke 2009.02.10. 15:09:51

Drága Szerelmem!
Nagyon szépen köszönjük,hogy népszerűsítitek a blogomat!
Szuper,hogy Ti is írjátok újra!
Mondd meg Anyádnak,hogy a G-mail-re sűrűbben nézzen be,mert haragban lesz vele Anyám!:-)
Imádlak és remélem,hogy mihamarabb láthatjuk egymást!
Egrecíroztatom az ősöket,hogy minnél elöbb csinálják meg a gépet!Puszi!

Tannita 2009.02.10. 19:01:56

Namilyenjó!!!! :D
Helyes, helyes!!!! Majd mi is jövünk ám! ;)

Lilla, Dorka es Eszter 2009.02.10. 21:13:52

Annyiszor beneztunk hozzatok, lestuk mikor josztok mar vegre. :-) Jol tettetek, hogy folytatjatok a naplozast, meg ha nem is irtok tul gyakran ( mi sem tudunk naponta irni mar)

Jol megnottel Vilcsi.
Meg jovunk puszi nektek

Zsófika Regina 2009.02.11. 15:37:43

NAGYON örülünk ,hogy ujra irtok! Vilcsike Te pedig ugyan olyan , nem is most még arib vagy mint voltál :-) Okos ,ügyes kiskrapek aki már foglalt is ? Ezt szomorúan olvasom... Zsófika és Kriszta
süti beállítások módosítása