pici fiamnak

Szia Mindenki!Ádám Vilmos vagyok 2007.március 6-án reggel 6:33-kor 4760g és 60cm-rel érkeztem erre a világra,azóta is csak növök és hizok!Nagyon boldog és kiegyensúlyozott baba vagyok,szüleim,nagyszüleim és testvéreim szeme fénye!Gyere és nézd meg Te is!

Vilcsi ennyi idős:

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Tik-Tak

Utolsó kommentek

  • Lilla, Dorka es Eszter: Akkor ezutan ezen az uj oldalon keressunk igaz? (2009.02.16. 09:27) Elköltöztünk!!!!
  • Tannita: Természetesen Csenge nem haragszik, bár nem vagyok biztos benne, hogy szükség volt erre. Nem vag... (2009.02.13. 20:20) Vallomás....
  • TommyKata: El sem hiszem, hogy itt vagytok. Annyira de annyira örülök. Ne engedd most már lustálkodni anyát, ... (2009.02.12. 11:03) Vallomás....
  • Zsófika Regina: A régi chates csapat.... Már kevés régi ir oda.É n is rég irtam már.A multkor bele olvastam. :-) (2009.02.11. 15:41) Vallomás....
  • Zsófika Regina: NAGYON örülünk ,hogy ujra irtok! Vilcsike Te pedig ugyan olyan , nem is most még arib vagy mint vo... (2009.02.11. 15:37) Hát újra itt...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Beköltöztünk!!!!

2008.07.18. 02:13 - Vilcsi és Jucus

Na újra itt vagyunk!

Anyának nem volt semmi ideje írni,mindenkitől elnézést kérünk!De megvan amire már olyannyira vártunk,beköltöztünk,de még csak a nappaliba!Nagy nehezen készen lettünk és Anyáék boldogan adták át magukat a munka örömének!!!

Én addig a Mamánál nyarltam négy napig,hogy Anya és Apa nyugodtan tudjanak pakolászni és takaritani!Nagyon jól éreztem magam szép barnára sültem,nagyokat pancsoltam a uncsitesóimmal a hatalmas medencéjükben!Hiányoztak Anyáék,de jól elvoltam,egész nap kint játszottam,estére jól elfáradtam és jó nagyokat aludtam!Hatalmasakat ettem és jókat nevettem és játszottam Patiríciával és Attilával.

Addig itthon Anyáék csinálták a dolgukat,mire hazajöttem teljesen más fogadott,mint amikor elmentem!Anya és Apa örömmel konstatálták,hogy nagyon tetszik amit csináltak és ezerrel vetettem bele magam az új környezetbe!Közben gergő tesóm elment az apukájához két hétre,nem is találkoztunk,mert ő pénteken ment el és én vasárnap jöttem haza,majd csak 25-én jön,nagyon hiányzik,minden nap kiabálok neki felfelé a lépcsőn,hogy Gegó (mert most éppen igy hívom) Erik itt van velünk,ő is sokat játszik velem,de csak jobb az,ha mind a ketten itthon vannak és együtt vagyunk!De gergő elég keveset találkozik az apukájával és nagyon örült,hogy most egy kicsit hosszabb időre mehet hozzá!

Viki (Andi lánya) sajna hazament,volt egy kis nézeteltérés,Anyáék között,én nem nagyon értem,de Anya azt mondta,hogy nem is tartozik senki másra csak rájuk és Andira.Nem fogjuk kiteregetni a szennyest,vagy mit is mondott,valami mosatlan ruháról volt szó!! :D Szerencsére Andi túl van a krizisen,Anya azt mondta,hogy elég rosszul volt,de mostmár jobban van!Reméljük,hogy ezekután is ilyen ügyes lesz és végigcsinálja a kezelést!Innen üzenjük neki (mert azóta nem beszélnek),hogy kitartás és mindentbele!!!Gyógyuljon meg hamar!

Még rólam annyit,hogy mostnában be nem áll a szám ma is sok új szót tanultam,délután az Ági Mamáéknál voltam,és megtanultam,hogy csinál a kakas!Délelőtt Anyával a katicát tanultuk szóval,napról-napra bővül a szókincsem!

Végül nézzétek meg a nappalinkat,még nem a végleges verzió,majd teszek fel olyat is!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://csicsusz.blog.hu/api/trackback/id/tr5573722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kitty@Timcsi 2008.07.18. 08:54:08

Gyönyörűek lettetek! Megérte a sok fáradozást és munkát!
Gratula!
Puszika Kitty

Danianya 2008.07.18. 10:57:47

Nagyon szép a lakás!Ügyes vagy hogy pár napot ott töltöttél mamánál anyáék nélkül;)

Puszi:Ági

Tannita 2008.07.19. 07:23:59

Szuper!

Gyönyörű lett! Nagyon Gratulálunk! Aztán tessék ám meginni az áldomást! ;) Anya egy kis lazítás most kijár!

Barátnők között mindig van egy kis civakodás, majd elszáll ez is! :)
süti beállítások módosítása