pici fiamnak

Szia Mindenki!Ádám Vilmos vagyok 2007.március 6-án reggel 6:33-kor 4760g és 60cm-rel érkeztem erre a világra,azóta is csak növök és hizok!Nagyon boldog és kiegyensúlyozott baba vagyok,szüleim,nagyszüleim és testvéreim szeme fénye!Gyere és nézd meg Te is!

Vilcsi ennyi idős:

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Tik-Tak

Utolsó kommentek

  • Lilla, Dorka es Eszter: Akkor ezutan ezen az uj oldalon keressunk igaz? (2009.02.16. 09:27) Elköltöztünk!!!!
  • Tannita: Természetesen Csenge nem haragszik, bár nem vagyok biztos benne, hogy szükség volt erre. Nem vag... (2009.02.13. 20:20) Vallomás....
  • TommyKata: El sem hiszem, hogy itt vagytok. Annyira de annyira örülök. Ne engedd most már lustálkodni anyát, ... (2009.02.12. 11:03) Vallomás....
  • Zsófika Regina: A régi chates csapat.... Már kevés régi ir oda.É n is rég irtam már.A multkor bele olvastam. :-) (2009.02.11. 15:41) Vallomás....
  • Zsófika Regina: NAGYON örülünk ,hogy ujra irtok! Vilcsike Te pedig ugyan olyan , nem is most még arib vagy mint vo... (2009.02.11. 15:37) Hát újra itt...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szuper reggel,kicsit nyügi nap!

2008.05.08. 22:39 - Vilcsi és Jucus

Reggel nagyon jól aludtam,sokáig...9-kor ébredtem föl!
Anya fölöltöztetett,kezembe nyomta a kakaómat és visszapakolt az ágyba...

Megittam a kakaómat,aztán erőtlejesen kiabáltam,hogy Ana,Ana...nem hagytam magam...

Anya kitalálta,kávézás közben,hogy sok minden nincs itthon,és megyünk a Tescoba...
Nagyon örültem,mondta Anya,hogy megyünk,én meg ezerrel elkezdtem brümmögni:) tudtam,hogy autóval megyünk,nagyon szeretek autókázni!

Közben Apa megkérte Anyát,ha már megyünk tankoljunk az autóba,mert már nagyon kevés benne a benyó...Anyának majdnem kiakadt a szeme,amikor meglátta,hogy mennyibe kerül a benzin,és mennyiért ment tele a tank...Egy hónapba egyszer tele szokták tankolni,és akkor nins vele gond,van amikor még következő hónap közepéig is kitart...attól függ,mennyit járunk vele!!!

Délután Apa elment dolgozni,eléggé sirtam,mert most itthon volt két hétig,és nagyon megszoktam,nehezen viseltm,hogy elment,de reggel majd szaladok hozzá!
Most éjfélig dolgozik,nem találkozunk már:(

A délután második felében kicsit nyügi voltam,estére meg teljesen elborult az agyam...fürdés közben Anya észrevette,hogy telis-tele vagyok kiütésekkel!Holnap irány a bőrgyógyász,reméljük nem lesz semmi komoly!!!

Este szépen lefeküdtem,de fél óra múlva felsirtam,akkor Anya még kihozott,és játszottam még fél órát a tesóimmal,aztán Anya kérdezte,hogy tentézek-e,és bólogattam ezerrel:DD
Azóta szépen,édesdeden alszom,Anya reméli

A bejegyzés trackback címe:

https://csicsusz.blog.hu/api/trackback/id/tr42460675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tannita 2008.05.09. 08:41:55

Nagyon okos vagy már! Jó is kocsikázni, bár ugye a benyó... :P

vadvirag5 · http://bociboti.blogspot.com 2008.05.09. 11:25:04

Szóval ide bújtál!
Többször próbáltalak megkeresni, így már tudom mért nem sikerült.
Nagyon szép lett az új naplód, hát tuti "dizájnosabb" mint a babaszoba.
Nem győzök csodálkozni, mekkora nagy, vagány srác lett belőled!
Az autók nekem is a kedvenceim, nemhiába vagyunk fijjúk.
Én is remélem, hogy mára már el is múltak azok pöttyök!

Sok cuuuppp: Boti

Bius,Karina és Judit 2008.05.15. 21:26:04

Ne is mond ezt a tankolást,borzalmas.:@
Nagyon ügyi vagy,hogy már ezt is tudod,hogy kocsival mentek.:)Vásárolni is szeretsz?Én nagyon.:)
Gyorsan olvassuk is tovább,remélve,hogy hamarosan azt olvashatjuk,hogy elmúltak a pöttyeid.:))
Pusza!!
süti beállítások módosítása